sobota 3. srpna 2013

Tarzánie

Po dlouhé době na společný výlet:-)
Jelikož jsme dlouho nic nesportovali a v tom horku by se asi dalo jen koupaliště, tak jsme se rozhodli, e pojedeme do hor.
Naplánovali jsme Tarzánii a pak výstup na Pustevny.
Jen jsme nečekali, že nám to dá tak zabrat:-)

Kubík zvolil trasu nejnáročnější a to černou, chodil ve výškách až 12m nad zemí.
A teda, co jsem stihla vidět, ...pěkná zabíračka, dostávali záhul i statní muži.


Já bych šla trasu pro starší, jen Matyáše si zvolil trasu junior, místo dětské.
Tady byla možnost doprovodu rodiče, tak jsme s ním šla, jako jeho záchrana a přiznám se, že i proto, že si nejdříve vyzkouším:-)

Při vstupu na první překážku mi oznámil, že on chtěl vlastně jít na dětskou trasu :-)
Ale pak byl v pohodě, se přiznám, že výšku jsem vůbec nevnímala, člověk přemýšlí nad tím, jak se dostat na druhou stranu.
Nenašla jsme nikde, jak vysoko jsme s Matym chodili, ale tipuji že snad 2- 4m.

Velký lanolezec

Kubík si dává pauzu.
Bylo mu i špatně, glukometr si nechal na zemi, on tipoval hypo, já hyper:-)
Pro jistotu mu taťka hodil sladké pití a i sváču.

Překážka: jezdící deska, jen do kopečka se musel vyručkovat:-) 

Hej rup,...

...hej, rup, povedlo se mu.

Jelikož na mne tam bylo dosta často lano nízko, přeci to jen bylo pro děti, tak já hezky v sedě :-)






Domča se nám hned na začátku ztratil, manžel ho odchytil až u cíle.
Tak apoň poza:-)
Domču na černou kvůli výšky nepustili, tak šel druhou nejnáročnější a to zelenou



Pro Matyáše nejtěžší překážka.
Možná proto, že i patřila k posledním, ale určitě i proto, že ta síť byla volná.
Tak akorát tady jsem za ním šla na překážku a trošku mu pomoci.
Spíše jsem ho jen zespod jistila psychicky a svou váhou trošku uklidnila siť.
Přelezl ji nakonec sám.

Domča před závěečným sjezdem.



Matyáš dojíždí do cíle.
Řekla bych dost vyčerpán, dokonce i slzička úkápla.
Ale nakonec, když jsme mu vysvětlili, že je borec, tak byl šťastný.

A i maminka je v cíli.

Kubíkovi poslední překážky.
Občas se mu, ale i nám stalo, že jsme zjistili, že jdeme špatně, že jistící lano je na druhé straně.

Takže se vrátit a znova.

Závěrečný sjezd Kubíkův.

Na závěr hopsání na trampošce.




A tady více fotek, o hodně více, fotil taťka, ten to netřídí, tak se rozjel:-)
Ale kdyby chtěl někdo vědět, jak to tam vypadá:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat