středa 30. října 2013

Prostřeno!

Tak by se dala i nazvat dnešní oslava mých a Kubíkových narozenin. Konečně přijela babička s dědou a mamka s taťkou a prohlédli si náš byt.
Tvářili se spokojeně, což nás těší. Ano, jsme v bytě naprosto spokojení, v klidu, sami, blízko dětí a přitom chceme-li i sami....málokdo nám to věří. Vyměnit opravený barák s velkou zahradou za 4+1 ve městě.
To by byla část šmejdění, jinak, co se týká vaření nebylo to prostřeno. Udělala jsem jen chlebíčky, česnekovosýrovou pomazánku, a mužíček dovezl čokomalinový dort z ollies. Momentálně nejlepší dort pro celou naši rodinu:-)
Bylo to moc fajn. Maminka nám dovezla kyselo, výborné! Ať žije podkrkonoší!

PS: jinak jsem toho stihla moc, zajít na poštu, pro razítko na orotodoncii, zanést do práce, pochlubit se tam u pár uživatelek Emou, pak s ní na veterinu, odtud ji už vedl Dominik domů a já šla navštívít Globus, pak doma navařit, vše připravit na oslavu a večer jsem se hecla a vyžehlila pidikupku prádla, jednu dávku ze sušičky,....jinak žehlím jednou za 3 týdny a to pak pár hodin.

2 komentáře:

  1. A jakto, že já vůbec nevím, že máš nový blog?! Pořád koukám na 4 měsíce staré kapky a říkám si, že asi toho máš moc, nestíháš a až se vše uklidní, určitě zase napíšeš. Ještě že jsem tě našla!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, Ali, já na starý nepsala, že mám nový, nechtěla jsem jisté lidi na koukání, ale Tebe se to netýká, vidím Tě moc ráda! Ale dávala jsem odkaz do zpráv a že bych zapomněla na Tebe, to mne překvapuje:-(

      Vymazat