čtvrtek 24. dubna 2014

Třídní schůzky

Dnes Domčové. Už jsem tam šla s takovou to náladou, že vím, že to nebude dobré a dá se říct s rezignací.
Přišla jsem o půlhodiny dřív, bylo nás víc, co četli v 16hod :-D
Tak jsem šla za třídní, předat ji zprávu od psycholožky, tak nějak si myslím, že to určitě ani nečetla. Oznámila mi, že má Dominik opět ředitelskou důtku a to i přesto, že si pár učitelů vyměňovalo názor, zastávala se jej p. ředitelka a spec. pedagog. A za co ji má? Za chování ne, to se hodně zlepšilo, není dokonalé, ale mnohem lepší. Ale za to, že od 20. ledna zapomněl 45x něco.
Nejčastěji sešity a to z HV a RV a Jč, Sešit do prvních dvou si teprve zavádí. Ano, já zjistila před nějakou dobou, když byla velká schůzka kvůli toho, že jim máme vysvětlit, jak Dominika učit. Takže to máme hned 2 čárky za týden, když si vyměnil literaturu za mluvnici, tak to má hned 4 čárky/učebnice, pracovní sešit, diktátový sešit, školní nebo domácí sešit/ a to se mu povedlo 3x takže šup hned 12 čárek jen kvůli třem spletením!,.....nevím, já když čekala na učitele ke konzultaci jsem si říkala, že za tu dobu byl ve škole cca 60x, že to není zapomenutí ani jedno na den, s diagnozou ADHD, PARÁDA!
Možná se divíte, ale oni mají v třídní knize sešit, do které zapisují, zda něco zapomněli, takže začátek hodiny je o kontrole pomůcek u všech žáků! Pak je nejspíše nějaká tabulka a dle ní se určují napomenutí, třídní a ředitelské důtky,.... A dnes, třídní schůzky k 3/4letí, že mají každou středu doučování M a Fy, předměty jeho třídní učitelky, kde Dominik má 4-. Může mi někdo říct, když jsme v neustálém kontaktu, proč mi to neřekla? Večer po návratu v 19,15hod jsme si povídali. Vylezlo z něj docela dost zajímavých vět, které mi nepřímo vlastně potvrdily, co si o Dominikovi vlastně p. u. třídní myslí. Tvrdí mi, že ví, že je chytrý,.... ale je vidět, že nemá potřebu ho v tom podpořit.
Můj závěr, nejspíše půjdu znova navštívit p. ředitele jiné školy a uprosit ho o vyjímku z 33 na 34 dětí ve třídě. :-D

500m běh, a 2000m chůze a kupa spálené energie ze školy :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat