středa 6. srpna 2014

Kurz fotografický

Na doporučení Míši jsem si vyřídila v práci fotokurz /http://jankovac.cz//, jelikož nespadám do skupiny těch, kteří mají školení skrz EU a kredity mám nasbírané, občas v práci fotím, tak jsem si to vyprosila u p. ředitele.
První den nám odpadl, jelikož našeho učitele skolila nemoc.
Druhý den, ale kurz byl a musím uznat, že skvělý!
Naučili jsme se kompozici a ostření, navíc ostření jedním čudlíkem. Tošku mne to trápilo, přeci jen zvyk je železná košile, ale zvykám si a zvykám na nové a jednoduší,...učím se hlídat si bezpečný čas.
Jak moc jsme se těšili na druhý den a hlavně na sobotu, kdy jsme měli fotit v Dolních Vítkovicích,.....ale jak se říká, na nic se moc netěš.
Dnes po příchodu jsme zjistili, že učitel nemá hlas,.....takže tak tak jsme se domluvili na náhradě a to v jarním pololetním kurzu.
Jsem z toho smutná, fakt jsem byla natěšená,...ale zdraví se hold neptá.

Modelka Petra



1. úkol - kompozice
2. úkol portrét

PS: děkuji modelce Olince za trpělivé sezení u plnění mého DÚ.

Žádné komentáře:

Okomentovat