sobota 30. května 2015

Lysá hora podruhé

Tentokrát jako trénink pro kluky.
Kluci si plní vaky 12l Ostravice, ten mají za úkol dostat na vrchol se svým týmem, co nejrychleji.

A já jejich tempu nestačila, byli tam postupně za hodinu a půl.
Já za dvě hodiny.

U cíle jsem vytáhla foťák, neměla jsem podporujícího se parťáka, tak jsem zbaběle odpočívala s foťáčkem.




A konečně jsem po cca 2hodinách v cíli. Aplikace na měření se mi vymazala, teda po cestě zpět celá.

Kluci se už protahovali.


Z Ostravice zase pár let asi nepůjdu, určitě ne sama.
Je to sice jen 8,5 km, ale stále do kopce a od poloviny v lesní cestou a poslední cca 2km jen po kamenech.
Ale jinak to bylo super.
Počasí nám vyšlo, kluci si zatrénovali v přírodě.
Za dva týdny jdeme zase, asi Pustevny.
Jen teda z rodičů jsme měli odvahu jít jen dva jeden tatínek a já.

Žádné komentáře:

Okomentovat