čtvrtek 20. července 2017

Lysá hora s Matym



 

Přestože z fotek celý výšlap vypadá jako velká pohoda, opak byl pravdou.
Začalo to už ráno na zastávce, kdy se projevil Matyho AS a byl negativně nalazený a dával mi výlet dost "sežrat".
V autobuse, když viděl, že se mnou nehne, polevil a začal být fajn.
Při prvním km z Ostravice říkal, že to je úplná pohoda. Celkem byla :-) Dokud jsme nepřišli na nezpevněnou cestu a nezačal se měnit kyslík ve vzduchu.
Maty začal mít problém s dýcháním. Nechtěl použít sprey, snažil se to vydýchat. Poslední 2km byly hodně náročné, stáli jsme i co 100m. Občas jsem musela chtít zastavit já. nechtěl, abych se zlobila, že už zase stojíme, přitom jsem mu k tomu nedala žádnou zmínku, naopak jsem říkala, že klidně můžeme jít dolů.
Zvládl to, on fyzicky a já psychicky :-D
Měli jsme to i jako jistou formu terapie, kdy jsem ho učila říct si o pomoc. Ani jednou neřekl, nemůžu dýchat, ale vždy začal vydávat nějaké zvuky a když už jsem se neptala, chceš si odpočinout, tak začal říkat, že ho štípe břicho, jako když byl před operací se slepým střevem. To si zafixoval, jakože se mu snažíme pomoct, tak to teď vždy použije, když ho něco trápí, třeba, když nemůže dýchat.
Takže jsme trénovali, bohužel, ani jednou jsem to z něj nedostala. :-(
 
Ale za tu radost, Matym snad projevenou podruhé v životě, to opravdu stálo.
 
SVOBODA, TOTO JE SVOBODA, SVOBODA, SVOBODA,.....NE TO, CO SE ŘÍKÁ, ŽE JE SVOBODA, TOTO JE SVOBODA!
 
To byly výkřiky radostí, které vyslovil, když zpoza roští zjistil, že už je nahoře. Pryč byly problémy s dýcháním.
Byl to úžasný pocit pro mne, ale hlavně pro něj. Mi z toho naskakuji pokaždé, když o tom mluvím slzy do očí. Hlavně dle mého ukázka jeho aspergeru, křičí, co cítí, přestože ví, že obsahově je to něco jiného. A pak se s ním domluvte.
Hold Aspíci neumí vyjádřit pocity jako my, ale umí,...trošku jinak, ale umí.
Hold se neumí nadchnout z každé "blbiny".
 

1 komentář:

  1. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat