sobota 1. července 2017

Srdcebol

První prázdninový den a odjezd s Matym do Vítonic u Znojma.
Asi tři dny předem jsem se dověděla, že na Vranov s mou tetou, jejím vnoučaty, bratranci s manželkami odjedou už také dnes. Původně v plánu bylo, že tam s ním do neděle zůstanu, ať se seznámí. Maty tetu Olinu zná z podzimu a moc se na ni těšil. Takže týden na Vranově a pak týden ve Vítonicích s dědou. Cestu jsme měli naplánovanou vlakem a žlutým busem, vše bylo super. Jen s blížícím se cílem začal Maty být nervozní a snažil se mne ukecat, že bude chodit s námi do práce.
O všem byl včas informovaný, nakreslila jsem mu i celý plán prázdnin a myslela i na to, že chce zkusit být i sám doma. Byl uklidněn, že to jsou jediné 2 týdny, kdy nebude spát doma nebo nebude se mnou.
Přesto a možná i proto mne začal Maty citově vydírat, hlavně po tom, co zjistil, že na Vranově není elektřina a notas bude muset zůstat u dědy. Začal trucovat, nemluvil se mnou, byl nafouknutý,...bolelo mne to, ale věděla jsem, že zažije super prázdniny, jako jsme měly jako děti my. Musela jsem zamáčknout slzy a když odjížděl, slzičky jsem neudržela, přestože se na mne díval, jako bych mu děsně ublížila a i pusu na rozloučenou jsem si musela vyškemrat.
Pak už jel autobus i mi. Jaká mne čekala úleva ve vlaku, kdy mi volala teta, že mám být v klidu, že v autě sice trucoval, ale než dojeli, už byl lepší a teď už je úplně fajn. Když jsem mluvila s ním, byl spokojený, skákal z lodi do vody, plaval,....sice si neodpustil poznámku, že chce teda už ve středu domů, ale že je to fajn.
Další den, už byl úplně nadšený, jen mi hlásil, za jak kolik hodin bude už ve Vítonicích a další dny mi říkal, už jen zážitky: jak chytali ryby, byli na houbách,...

Ulevilo se mi a byla jsem moc ráda, že jsem "nevyměkla", ale byl to boj a moc to u srdíčka bolelo. Jsem ráda, že existují mobily, jelikož po denních dávkách mi říkal, co zažil, ale po týdnu už bylo jen klasické - DOBRÝ.

1 komentář:

  1. Ahoj všichni! I, m zde prozkoumat blogy a fórum o nádherné a nejbezpečnější lék na (Herpes Virus). Byl jsem pozitivní na smrtící virus zvaný herpes a já jsem ztratil naději, protože jsem byl ven vrhal a odmítl dokonce i mé přátele skříně. Hledal jsem on-line, abych věděl a vyptával se na lék na Herpes a já jsem četl někoho svědectví o tom, jak byl vyléčen z Herpes, tak jsem se rozhodl kontaktovat stejného bylinkáře, protože vím, že příroda má moc léčit všechno. kontaktoval jsem ho, abych věděl, jak mi může pomoci a on mi řekl, že se nebudu bát, že mě uzdraví přírodními bylinami od Boha! po dvou dnech, kdy ho kontaktoval, mi řekl, že lék je připraven a poslal mi ho přes DHL a po 3 dnech se mi dostal! Použil jsem med, když mě instruoval (Ráno a VEČER) a byl jsem vyléčen! jeho opravdu jako sen, ale jsem tak šťastný! to je důvod, proč jsem se rozhodl také přidat další komentář k Němu tak, že více může být zachráněno stejně jako já! a pokud potřebujete jeho pomoc, můžete mu poslat e-mail na adresu purenaturalhealer@gmail.com nebo whatsapp +2348105150446

    OdpovědětVymazat