čtvrtek 13. února 2014

Něco snad pozitivního.

Ještě jsem to neviděla, ale údajně má Dominik dnes 1 z matematiky a z VV. Ale v elektronické žákovské to ještě není.
Zase jsme včera vedli spolu řeč.
Stále tvrdí, jak mu vadí, že ho učitelé berou jako grázlika, hloupého,.....ale nic pro změnu neudělá.
Tak snad, aspoň zase na chvíli.
Jinak mi psala jeho třídní něco jako v tom smyslu, že chování je lepší a i bylo cca od toho prosince, ale zhoršený stupeň je za celé pololetí, že teď to určitě na žádnou 2 nevypadá.
Brát to pozitivně: super, tak ví, že už se nezhorší. Negativně: proč teda 2?
Psala jsem ji, že už to řešit nechci, už ji má. Dominikovi bylo vysvětleno, že se zlepšil, ale že to ještě není ono, že musí víc. Zase jsem neřekla ani půl křivého slova na učitele.
Dnes jsme se domluvili na kontrolní vyšetření v PPP tady v Havířově. Převezou si jeho kartu, nastudují a dají vědět, kdy nás zvou. Jsem zvědavá, snad už jim bude stačit jako potvrzení jeho známky z vysvědčení. Zatím stále tvrdili, že je úplně OK :-D Ještě, že měl ta vyšetření neurologem a psychiatrem.

1 komentář:

  1. Někdy se také musím hodně kousat do jazyka, abych neřekla, co si opravdu myslím o paní učitelce. Ach jo..

    OdpovědětVymazat