úterý 24. června 2014

Borellie

Výsledek, dlouho očekávaný, je negativní. Teda přesně řečeno, borellie nepotvrzené. A co teď?
Kolena stále bolí, byl i na tréninku a žádná změna, ani k lepšímu a ani k horšímu. Dostali jsme žádanku opět na ortopedii, minulý týden jsme tam byli s ploskami, ted půjdeme s koleny,...a i p. dr. zarazilo, proč ho nevyšetřili komplexně, když tam byl poprvé. Já to nehlásila, čekala jsem na výsledky krve. Td je obj. doba v Havířově na srpen a k tmu samému lékaři do Orlové na říjen,.....zítra to jdeme zkusit k jinému, ale kartotéku mají stejnou. Mám z toho trochu obavu, pokud je to starý dr., je prý tvrďák, ale ordinuje i už jeho syn. Otočit se na podpatku, když bude vyššího věku? :-D Uvidíme, když tak si vyřídíme "lepšího" v Ostravě, přímo pro sportovce. Teď to potřebujeme řešit hned.
Jo a udělali mu otisky na vložky do bot, za 14 dní je budu vyzvedávat.

5 komentářů:

  1. A nevyrostl poslední dobou hodně? Mívala jsem to ve dvanácti-třinácti letech, hrozně mě bolely kolena, hlavně v noci, nemohla jsem kvůli tomu spát, a prý to souviselo s růstem v dospívání. Ale snad by tohle ortoped poznal. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Market, nene, růstové to nejsou, u nich není nález na rtg. To, co tam má je přesně Morbus Osgood- Shaltter. Já si ale taky myslela, že růstové. :-(
      Když to přeberu zpětně, tak tuto sezonu jsme koleno tejpovali cca 4-5x. Domča vždy řekl, že se srazil na tréninku, nebo upadl,....nechápala jsem sice, jak ho to může přes chrániče bolet a vždy pro "placebo" jsem zatejpovala. Jen, kdo to mohl tušit, že se mu tam něco děje.

      Vymazat
    2. To je mi líto, teď jsem četla příspěvek o nemoci - chudák Dominik, tak ho to bavilo. Ale snad se nade nějaká náhrada. M.

      Vymazat
  2. Jen takovou rýpavou poznámku, protože s boreliozou jsem hodně roků bojovala a ještě vlastně stále bojuji. Testy nezjišťují, zda jsou v krvi borellie, ale zda si tělo vytvořilo protilátky proti nim, a v tom je velký rozdíl. Navíc předpokládám, že mu byly udělány pouze Elisa testy a ty mají strašně malou vypovídací schopnost. Zkuste zkonzultovat na webu borelioza.cz.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vím. Vím, že se zjišťují protilátky a vím, že negativní výsledek ještě neznamená, že v těle nejsou. Nicméně, rtg potvrdilo jinou diagnozu, což samozřejmě nevylučuje borelliozu. Budeme nadále sledovat.

      Vymazat