sobota 21. června 2014

Havířov v květech

1. místo v soutěži o nejkrásnější floristickou sochu a letos se i mi líbilo prasátko nejvíce

Statek v centru Havířova.

2. místo, slepička není na fotce dobře vidět, ale taky to bylo moc pěkné.

3. místo, koník s povozem.

Kulturní progarm byl opět super. 
Toto je nějaká skupina, název zjistím,....ale tanec ve všech možných stylech, parádní!



4TET.
Parádní vystoupení, jsou tu super "šoumeni"

Občas nám 4TET vyrušila letadla, asi bylo časové zpoždění a letadlům to nikdo neřekl.
Ale akrobatické čísla byla moc pěkná.



A toto je jasná ukázka toho, že 4TET není jen pro nás "staré" .-D



Eva Farná, Olympik,....a večer 15min ohňostroj.



http://ssilvie.rajce.idnes.cz/Havirov_v_kvetech/

Já mám z této akce příběh.
Již dávno jsem zde psala, že jsem dostala pochvalu pána, který byl v našem zařízení na Den otevřených dveří, pokaždé co k nám do zařízení přišel, doplnit žádost maminky, která ještě v říjnu byla čiperná.
Oslovil mne a ptal se. Pani Silvie, co máte s Azetem?
Nic, jen tam děti hrají, občas vypomáhám, fotím, dělám zdravušku,....
Tak to jo, protože jsem se lekl, že jste v domově skončila, to by byla velká škoda.
Moc mne to potěšilo a to mám malinké zaječí úmysly, teda jen částečně,..o tom až jindy.
Povídali jsme si dál a bohužel na otázku, jak se má maminka, se mi dostala smutná zpráva, před pár týdny zemřela. Tu sádru/na ruce/ mám z jejího pohřbu, upadl jsem a zlomil si ruku.

Maminku museli dát do jiného zařízení, nebyli spokojení, péči o ni už doma nezvládali,....to je taková nespravedlivost, proč nemá člověk právo jít do domova, který si vybral, jako do obchodu, který se mu líbí?
Potřebujeme tisíce obchoďáků?


1 komentář:

  1. To je neuvěřitelné, co všechno se dá z kytek vytvořit :-) !

    OdpovědětVymazat