středa 18. června 2014

Měsíc!!!

Tak, to je mazec! Stydím se, měsíc jsem už nic nepsala? To se mi nechce ani věřit!
Že by se u nás nic nedělo? Dělo a moooooc!
Ze začátku jsem neměla sílu moc o všem psát, brala jsem to jako mé selhání. Vím, že budete tvrdit, že to tak není, a i já to teď tak vidím, teda ne 100%selhání mé, ale asi tak 50% :-D
Tak a teď k věci. Dominik bude dělat reparát z Jč, byl to pro mne šok, teda, ne že by na to známky neměl, neměl teda na čistou 5, ale já přes různé "větvě"/klacky jsou dost malé/ se konečně sešla po skoro 2měsících s p. u. s tím, že jsem se chtěla zeptat, co udělat, jaké úkoly dát Dominikovi,.....aby nepropadl. Její odpověď, dnes napsat písemku nejhůře na 3. Ve škole se totiž rozhodli, že známky uzavírají do 30. května, jelikož mají zkrácen školní rok a nacvičuji na akademii, jen to zapomněli říct rodičům. To, že kdyby to Dominik napsal, nevěřila ona, já a už vůbec ne Dominik. Vydyndala jsem další termín, měl 2 dny, aby se naučil celý školní rok. Šel do toho, učil se, kouřilo se mu z hlavy, dost věcem rozuměl, dávala jsem mu chytáky,.... byla jsem mile překvapená, fakt to uměl. O to víc jsem byla překvapená, když mi p.u. volala, že má jen 2body z 19. Ne že bych čekala, že to bude mít 100%, ale v polovinu jsem věřila. Když jsem viděla test, který mu nadepsala svou vypsanou rukou, s chytákem a bohužel od toho odvíjejícíma otázkami. Takže, když místo 4 vět, určil jen tři v souvětí a ostatní otázky se týkaly 3 věty, kterou on měl jako poslední,.....záleželo už jen na ni, jak to ohodnotí, ohodnotila 0 body ze 7, přestože to měl určené správně, jen v jiné větě. Stalo se, ví, že udělal chybu, že se neučil, teda spíše, že si nepsal ve škole, jelikož v učebnici téměř nic není. P. u. nevidí nic špatného na tom, že ho nechala sedět v poslední lavici, že nebyl pod dohledem, že se nesoustředil na výklad p. učitelky,....., ale nastala změna,...na písemku ho posadila do první. :-D
Jinak, co se týká školy, tak včera si ho chválili, že kdyby pracoval, jako poslední týdny, hodiny,...neměli by k němu žádné výhrady a byl by super student. I ředitelka jej chytla za líčko:-) Když jsem při vracení učebnic viděla u jeho spolužáka/dlouho dobu kamaráda, co ho vedl mimo tu správnou cestu/ papír s 3 z chování, běžel mi mráz po zádech, že toto mi úplně vypadlo. Jak jsem byla ráda, že třídní učitelka vytáhla jen lísteček s dútkou tř. učitele, přestože díky zapomínání měl nakročeno na hůř,.....říkala, že se hodně zlepšil, tak to vše předcházející vymazala, ale víc to nešlo.
Teď máme Dominika doma, měl bolesti hlavy, podstoupil kupu vyšetření a teď se čeká na výsledky borellii, budou-li pozitivní, bude se léčit, nebudou, jdeme dál. Teď ho nebolí hlava, ale kolena.

A k dalším dětem. Kubíkovi potvrdili z krve těžkou alergii, ale díky negativním projevů kožních testů, nevíme, přesně na co. Ve škole vše dohání, do toho zase marodil, ale jen katarem hor. cest dýchacích.

Matyáš, tomu se alerg. hodně zlepšila, teda co nemáme Emu/nevím, zda jsem tady psala/, občas zakucká ráno těsně před probuzením. Byl na soustředění, díky neustálým trestům, což bylo běhání, se v běhu hodně zlepšil a teď běhá, jako jeden z nejrychlejších. Naučil se dělat stojku, skákat přes švihadlo. Ve škole by měl mít samé 1. Už taky končí, také jim rekonstruují školu a končí už pozítří.
A nemáme Emu, určitě je v dobrých rukou, úplně čirou náhodou. Kamarádově babičce v sobotu zemřel pejsek stářím, v pondělí si už jeli pro Emu. Bydlí v domečku se zahrádkou, máme zprávy, že je OK, seznámila se i s dalším pejskem v rodině, který občas přijíždí na návštěvu a řádila s ním na zahradě, kde babičce vykopává díry:-) Tak snad to bude i nadále takto fungovat a my se budeme moci brzo přijet na ni podívat.

Tak a to je asi vše.

Žádné komentáře:

Okomentovat