úterý 16. prosince 2014

16. adventní

Rafaella.
Ty jsem udělala dnes.
Pomohla jsem Dominikovi s rohlíčky, prý netušil, že to dá tolik práce.
A pak i říkal, že už ví, jaké to je, když se někdo snaží a druhý to neocení nebo ještě zkritizuje
Maty přišel a řekl, že ten rohlíček je nějaký divný :-)
V práci jsme dostali Ježíška, já šla na "kobereček" ohledně hodnocení, něco malinko se mi nelíbilo a mrzelo mne to.
Bylo mi to vysvětleno a v celku má paní vedoucí pravdu.
Ano, raději si udělám vše od začátku do konce sama, než bych tím obtěžovala kolegyňky.
Ono to je i rychlejší a případné následky si odnesu sama. :-)
Prý to není výtka, já to tak cítila.
Zapracovat na tom asi nemohu, změnila jsem svůj přístup od jara.
Nechávám nápady na děvčatech a jen jim s nimi pomáhám,...teda v rámci možností.
Kdo mne zná, ví, že nedokážu jen tak sedět, ale nápady si dělám jen na svém patře,....to mi nemůže nikdo říct, že nespolupracuji, tam jsem sama :-D


1 komentář: