úterý 30. prosince 2014

Zamrzlo


Asi nejen venku.
Co jsem se vrátila z hor, užívám si volna.
Navštívili jsme maminku, kluci jeli na bazén, podívali jsme se na turnaj 06, Maty se na to moc těšil, ale fakt si ani přilbu na led vzít nechtěl.
Jen přetáčet číselníky.
Pobolívají ho tváře, tak snad jen promrzl a ne nemoc z NHL/příušnice/
Domča trochu pokuckává. Ale už mu začali treninky, tak je prý zdravý.
Dnes měli zápas rodičů proti dětem 6. a 8. třídy.
Užili si to.
Domča v bráně.

A proč zamrzlo i  u mne.
Asi končím s fb.
Tak nějak to ve mne uzrálo.
Nemám čas na blog, když zveřejním věci na fb, na blogu už to nikdo nečte.
Blog, je pro mne víc, ráda si jim listuji a vzpomínám, co bylo....dívám se, jak kluci vyrostli,...prostě je to pro mne víc.
Takže pokud něco, tak na 99% tady.
Teď ještě zvažuji, zda si nechám fb a budu to dělat jako většina mých "přátel", jen číst.
Fakt nevím, já si takové lidi snažím z fb z přátel vymazávat, tak třeba mne taky vymažou :-)
Uvidíme.


4 komentáře:

  1. Já ti nevím - já vnímám FB a blog hodně rozdílně. Blog je pro mě takový deníček, i když díky nesouhlasu části rodiny do velké míry okleštěný. FB používám spíše jako zdroj informací, tipů, návodů, soukromí tam až tak moc neventiluju a hodlám to až na korálky omezit ještě víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, já dávám hodně na fb, pak už se mi moc nechtělo do blogu. Tak vždy jen tak lehce. Jen zjišťuji, že na fb mi to někde zapadne, když chci něco najít, je to problém,....tady si otevřu rok, měsíc a prohlížím, vzpomínám, kochám se.
      Je to srdcovka.

      Vymazat
  2. Já uvažuji též o tom, že info na fb omezím (soukromé)
    a zkusím se znovu zaměřit na blog, ale se mnou je to těžké, nevím jak dlouho mi to nadšení vydrží. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, fb budu mít jen na inspiraci, navíc, spousta věcí jde jen přes FB, že jo, třeba FOTOKURZ, ale i přihlašování na tréninky,...to jsou ale uzavřené skupiny. Takže rušit FB nebudu, ale soukromí buď vůbec nebo jen minimálně.

      Vymazat