neděle 7. prosince 2014

7. adventní pečené cukroví máme hotové


Linecké pečení jsme konečně slepili, takže klasické pečené máme hotové.
Ještě budeme péct, ale takové, co jsou pak schované v lednici např. marokanky a pusinky:-)


A toto je dnešní oběd. Na přání manžela.
Kuře na smetaně.
On měl obrovskou radost, kluci taky, jak to bylo na talíři, tak nejvíce brblal Matyáš, dokonce to ani jíst nechtěl. Nakonec mimo brusinek snědl vše, ale pod pohrůžkou, že bude bez sladkostí a pc.
Dominik snědl polovinu s tím, že už nemůže dojí za chvíli.
A Kubík mne chtěl asi pozlobit, ale nakonec snědl úplně vše.
Já to moc nemůžu, jak má něco více smetany, tuku,...je mi z toho špatně. Ale snědla jsem, jen jsme se pak nalévala kolou. :-)
A za chvilku razíme na náměstí do Vánočního městečka, snad se dnes k punči dostaneme.

2 komentáře:

  1. Gratuluju, to jste dobří. Já dnes s pečením začínám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já tohle taky nemusím..ale vypadá to lákavě.

    OdpovědětVymazat