čtvrtek 12. února 2015

A znova a znova a znova

Stále téma škola, celý týden toto téma řeším a to do školy chodí jen Matyáš. Ale evidentně Dominik ve škole učitelům schází, tak už si dojednávají schůzku.
Když jsem se ptala, zda to je fakt důležité, tak ano, chtějí nastavit Dominikovi pravidla. Tak jsem souhlasila a volala do PPP. Na schůzku s námi půjde i naše psycholožka. Hned se mi ulevilo.
Byl to šťastný krok. Pomohla a moc, oni chtěli se domluvit, že budou hodnotit Dominika 5, když nebude psát, pracovat, zapomínat,......s tím jsem nesouhlasila že přeci jen, jen na něm to bylo loni a musel  dělat reparát. Takže nakonec došlo k domluvě, že si ho mohou nechávat po škole, ať si dodělá to, co v hodině neudělá a pak nebudou mít čas nebo opět pracovat nebude, budou mi psát meil v pátek, co si má dodělat, když to nebude hotové, nepůjde na zápas.
Těžko říct, zda tomu učitelé budou přístupni, ale je to písemně.
Takže závěr: po roce a půl jsem se dopracovala k tomu, co jsem chtěla hned od začátku. Tak ted ještě, zda to bude fungovat.

Matyáš začal nosit ze školy 5. A za co? Téměř za to samé, co DOminik, práci kterou nedodělá, už nedonese, zapomíná pomůcky, zapomíná zapisovat si DU......  ALe na tom s p.u. pracujeme, takže snad to nějak doladíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat