pátek 13. února 2015

Pátek 13

Prý nešťastný den. U nás těžko říct, v práci se mi dařilo, ale byla jsem v ní jen 5 hodin. Pak jsme šli na kontrolu s Matym k neurologovi, a ten nám vypsal i doporučení k žádosti do lázní na doprovod. Tak teď ještě požádat v PPP a něco sama sepsat.
Čím mne dnes u dr. pobavil?
Lékař: jak ti říkají, Matyáši nebo Petře?
Maty: proč?
Lékař: máš dvě jména, tak který jsi?
Maty: Petr :-D
Lékař: Tak Petříku, sedni si a já tě vyšetřím.

Znělo to fakt divně. Když jsem se na to Matyho ptala, tak řekl, že je prý jedno kterým jménem mu budeme říkat, když má obě :-)

Večer jsme šli s Mužíčkem plesat. Na reprezentativní ples města, kde hlavním hostem byl Karel Gott.
Spousta tanečních vystoupení, krásná hudba, výborný raut, stoleček od Jelínka,.....fakt Milky caramel byl moc dobrý, ale i jejich Honey mizela před očima.
A ke Kájovi, měla jsem obavu, že jak bude naživo, ztratím iluzi, kterou o něm mám. Naopak, vše, co je vidět v TV je pravda, zpíval snad na 150%, přes hodinu bez přestávky a většinou samé temperamentní písně. Komunikoval s námi, bavil se,.... fakt Pan Mistr.


Žádné komentáře:

Okomentovat