čtvrtek 19. února 2015

Miriam Kantorková


Tak tento živel prolítl našim domovem/pracovním/

Neskutečná hromada energie, živelnosti, velkého srdce,....

Já se chovala s velkým respektem, když jsem se šla představit, přivítat a když jsem se ji přišla zeptat, zda si dá kávu, papla mne za ruku tak vroucně, objala, že v tu chvíli jsem zapomněla, proč jsem přišla :-D

Focení se vůbec nebránila, máme skupinovou /bude vložena později/ a i prý nechcete i každá zvlášt? :-D
Žádné postavit se vedle ní, šup, tu objala tak, tu přes rameno, tu kolem boků,...a mne celou, proto jsem na fotografii pokroucená, chtěla jsem se přikrčit, ať jsme stejně velké, ale držela se mne dost pevně :-D

A jak reagovali uživatelé? Vystoupila u nás nejen se svými příběhy, recitací básní, ale i s p. Pečenkou, který nádherně zpíval, přesně do noty uživatel. 

Bylo to moc krásné vystoupení a už se těšíme na podzimní, kdy k nám přijede zase pro většinou lidí a všechny uživatele utajený host s p. Pečenkou.
Tyto akce jsou neskutečné pro naše lidičky, škoda, že si je nemohou dovolit všechny domovy pro seniory. U nás jsou jen taky díky sponzorskému daru.
Ale reakce lidí, kdy nejen, že si zpívají, ale smějí, ukápnou slzičky,....je neskutečně krásná.

PS: kdo si včera stihl přečíst můj příspěvek, tak ví, že má práce není jen takhle příjemná, ale o to jsou tyto a i jiné chvíle radosti, úsměvu, pohlazení,...krásnější, bohužel někdy i vzácnější.

PS: nové informace o mé uživatelce nemám, jen odpověď na její věk. Narodila se ve stejný den jak můj Matyášek, jen už před 91lety.
A teď vím, že pokud mimo přímo někdo neřekne NE, budu vždy jednat stejně.
Pro ty, co nestihli, se omlouvám, ale opravdu to bylo zvláštní a kontraverzní téma, proto jej mám uložené, ale už asi nebude zveřejněné.




4 komentáře:

  1. Paní Kantorkovou mám jako herečku moc ráda. Vždy na mě působí přesně jak píšeš - jako živel. Včerejší příspěvek jsem bohužel přečíst nestihla, už mi to hlásilo, že není. Škoda. I tak musím říct, že tě obdivuju, jakou náročnou práci zvládáš a s jakou empatií. To se dneska moc často nevidí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, já se přiznám, že slavné osoby moc neznám, když uvidím fotografii, vzpomenu si, vybavím,....ale toto fakt už nikdy nezapomenu! :-)
      K mé práci, mám ji moc ráda, miluji práci s lidmi, pomáhat jim, zlepšovat jejich kvalitu života, dokazovat jim, že nejsou do "šrotu".
      Ale vždy je něco poprvé a to taky bylo. Přemýšlela jsem právě tím lidským srdíčkem, zda by si uživatelka vůbec přála, aby jsem dělala to, co jsem právě dělala :-)

      Vymazat
  2. hlavně, pokud vypsání pomohlo :) aspoň trošku

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, pomohlo, hlavně si ujasnit, jak bych žila s tím, kdybych........ :-)
    A navíc pomohl mi i chat s Ivou, za což ji ještě jednou děkuji.

    OdpovědětVymazat