sobota 21. února 2015

Sportuji!


Tak od před vánoc chodím téměř každé pondělí a pátek na kruhové tréninky.
Vidím pokrok u sebe a i trenér si všiml. Na začátku jsem udělala jeden klik a pak vždy zůstala jen ve vzporu, teď jich nasázím 7 :-D
A pokroků je jasně, že více.

Zapojila jsem se do Plank challenge, 6 dní mám za sebou :-)
Díku kruháčům, zatím v pohodě, přeci jen core  tam dost často děláme, ale minutu vydržet bude určitě už problém :-P

A dnes jsem šli poprvé s Dominikem běhat, abych vyrovnala naše fyzické možnosti, hihi, tak po jeho zápase, teda ne hned, byl oběd, odpočinek a pak hurá na to.
Stáhla jsem si i program do mobilu, ale nedošlo mi, že musím nejdříve pustit gps a pak start, jelikož aplikaci to trvalo déle, čas měřila hned, ale metry až po cca 500m :-)
Takže 2,75km jssem zvládla za 20,05min.
A to jsem 2x kousek šla. Na poprvé jsem potěšená.
Dominik nabuzen, prý příště až na Šumbark. Tak jsem ho přibrzdila, nejdříve až uběhnu toto vkuse bez chůze, budu přidávat. :-)


7 komentářů:

  1. mě to dneska taky pozdě spustilo, přitom gps sem pustila stejně jako minule a minule mi to bralo hned signál. tak možná to bylo nějaké zpožděné dneska. já teda neběhám, to neumím, ale mám to stažené kvůli chůzi :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak uvidíme, až půjdu zase někdy :-) A běhat taky moc neumím, loni jsem chodila ráno před práci, ale nemám správnou techniku, začala mne z toho bolet záda. Teď jsem to zkusila, přeci jen 2 měsíce posiluji celé tělo, tak uvidíme, dnes OK.

      Vymazat
    2. já chodím s kočárkem :) malého na procházkách šidím, tak jsem se rozhodla, že začnu makat i na jeho čerstvém vzduchu i na své figuře, brzo to vyměním za kolo, :) kondička je úplně v háji a tělo je velmi zchátralé. a musím začít něco dělat, nebo zůstanu jako kysňa (:/)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ali, ještě to není na obdiv, až budu běhat častěji a s nějakými výsledky,.... :-D
      Ale na to cvičení jsem hrdá, doufám, že mi to vydrží. :-)

      Vymazat
  3. Silvi jsi dobrá, obdivuji a závidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, hihi, závidět bych mohla já tobě. Ty máš úžasné dlouhodobé výsledky,....já jsem v začátku. :-)

      Vymazat