středa 3. června 2015

Makrofocení a plnění domácího úkolu









Makrofocení, jako domácí úkol a jen s technikou, kterou mám. Vlastně dokonce jsem vytáhla základní objektiv.
A jak na to?
Stačí otočit objektiv a přidržet u těla. Ostří se jen přibližováním a vzdalování od foceného předmětu.
Nejlépe na stativu a bez větrných podmínek. Já držela v ruce a vítr foukal :-P

Další úkol máme komunikaci s modelem, cizím.
Takže jsem šla na hřiště, kde si hrál i Matyáš.
Jedna holčička se mne ptala, zda ji vyfotím, ptala jsem se po rodičích, nebyli ani doma, hlídal ji bratr.
A vyfotila jsem ji, když si to tak přála.
Zveřejňovat víc než tady nebudu. Je to totiž moc pěkná Terezka. :-)


Druhá holčička už byla se svolením maminky a pak ještě i jedna.
Mám je v zamčené složce a odkaz i s hesly dostanou maminky.
Ale, co se mi stalo:
Plnila jsem i druhý úkol a oslovovala rodiče na dětském hřišti k souhlasu s focením. Vytipovala jsem dvě holčičky, zeptala jsem se maminek s nabídkou zaslání odkazu, souhlasily. K holčičkám se připletla ještě další, přestože byla krásně zrzavá, nefotila jsem ji. V tom na mne začala pořvávat maminka stylem, laskavě mi nefoťte mé dítě, pokud to jiným maminkám nevadí, tak si foťte ty jejich. Asi netušila, že svolení mám. Řekla jsem ji, že bych si nedovolila její dítě bez souhlasu fotit. Hned odpověděla, že minimálně jednou jsem ji vyfotila. Tak jsem ji nabídla, ať se jde podívat a pro jistotu to ještě projela. Opět jsem ji řekla, že opravdu fotku její dcery nemám. Myslím, že nakonec ji asi mrzelo, že jsem její holčičku nefotila, snažila se pak navázat kontakt Emotikona g

Žádné komentáře:

Okomentovat