sobota 13. června 2015

Trošku připomínkový týden

Připomenul mi, že Kubík ještě není úplně dospělý, přestože by si to přál.
Připomenul mi, že hemofilie se prostě občas ozve, neztratila se.
Připomenul mi, že ani já nejsem OK. Chtěla jsem jít darovat krev, můžu i přes mé přenašečství, to mi odpověděli z krevního centra, ale ouha nemůžu, naopak musím chodit na kontroly.
Připomenul mi, že si mám vyřídit živnostenské oprávnění. :-)

Prostě trošku náročnější týden ohledně zdraví naší rodiny.

Ale taky mi připomenul, že se mám bavit.
Nejen s Matym divadlem  a s Kryštofem na lavičkách,...ale životem. Dalibor mi sehnal lístky na uzavřený koncert do Ostravaru na Kryštof, k tomu CD, objektiv,.....a opět jsem vyšla Lysou horu a tentokrát za super čas a v super pohodě :-D
O tom víc příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat