čtvrtek 18. června 2015

Proč?

Já tak nějak nevím, co si myslet. Řešila jsem s Dominikovou třídní neomluvené hodiny, které mu chtěla dát za jeden den rodinných důvodů řádně a včas omluvených. Byla jsem "blbá", že jsem přiznala, že Dominik to popletl, že jedou ten den na výlet a že na to zapomněl, že nestihne autobus, vzpomněl si ráno na tréninku, tak šel domů po poradě s tatínkem s tím, že ho vezmu na oslavu. Já hned v neděli poslala omluvenku přes Bakaláře, že prosím o omluvení z rodinných důvodů. Na žádost p. učitelky o jaké důvody se jedná, jsem ji vysvětlila, proč jsme ho neomluvili předem. Takže její odpověď byla, že nám všem Dominik lže, že žádný výlet nebyl, že to moc dobře věděl,...takže mu dá 6 neomluvených hodin. Když jsme ji tedy odporovala, že za to, že "lhal" nám doma mu přeci nemůže dát neomluvené hodiny, když jsem to řádně omluvila. Tak mi před chvíli poslala email, že nemáme stejný názor na Dominikovou docházku a že to předala na sociální odbor, že hodin zameškaných má moc. Když si vezmu, že jsme se před třemi týdny sešly, domluvily, že Dominikovi nebudou tolerovat pozdní příchody ráno z tréninku a že ani omluvenky příští školní rok kvůli hokeje, ať si najdeme jinou školu, tak Dominik nepřišel pozdě ani jeden den a omluvenku kvůli hokeje má jen jedno dopoledne z důvodu celostátního testování ze svazu hokeje omluvené den předem a to jako jediný hokejista se vrátil po testování do školy.
Tak nevím, co si myslet, Dominik jim řekl, že příští rok do jejich školy již nenastoupí. Má to s tím spojitost? Mají obavu, že budeme říkat svůj názor na tuto školu, tak nás "očerní"?
Že by měli pocit, že se nestarám? Přestože tak v průměru 1x za měsíc jsem byla ve škole, něco řešit, dopisuji si s učiteli, co Domčovi chybí, co si má dodělat, jak pracuje,...

Já se z toho nehroutím, svědomí mám čisté, mrzí mne to,ale nechápu proč, proč přidělávají starosti, když ví, že to není lehké?

Jedna dobrá zpráva mi přišla v sms, ze školy, kde opravdu dbají na přístup k dětem s ADHD, že by nám ho do školy vzali. Matyáš tam chodí na biofeedback. Takže zítra tam naklušu :-)

A další, přišel mi povzbudivý email jiné Dominikové paní učitelky. Až jsem z toho měla slzy v očích. Nejsem tak špatná mamka. :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat