čtvrtek 28. července 2016

Deštíček

Tak deštíčkem nám začal dnešní výlet, ale neodradil nás. Cíl Biskupská kúpa.

Po cestě na Hegerovou vyhlídku, kde jsme ulovili další kéšku. Bohužel další, která měla v nápovědě i přesné foto s označením už ne. Tak buď ji někdo zničil, nebo schoval jinam.

Podepsal nás Maty  ;-) 

Opět Polsko.  :-D 

A jsme v cíli. Povedlo, teď už jen schody nahoru a pokochat se vyhlídkou.

Maty se tafy moc dobře necítil, tak ryvhle seběhl dolů.

Já se kochala, se zamračenou oblohou jsem tady ještě nebyla.

A Mary se dole objímal se zemí, že je rád, že už je na ni.
Po obědě odjel na speleo a mi oznámili, že máme na vrátnici balík.
Tak s rozbalením jsem čekala, až se vráti.  ;-) 
Já zatím poprvé vytáhla foťák a šla na lov. 
Jen místo deštíčku nás přepadl slejvák a tak jsme čekali nejen na děti, až se vrátí ze spelea, ake i až přestane pršet.



A jupíííí, v balíku byla i selfie tyč,.... tak ji byli třeba pořádně vyzkoušet.

Žádné komentáře:

Okomentovat