pondělí 18. července 2016

Skoro rok!!!!

Kdo by to byl řekl, že skoro rok jsem zde nevložila žádnou informaci o nás!

Tak lehce o nás.

Jsme všichni pěkně spolu a dá se říct, že zdraví.
Kubík postoupil do posledního ročníku technického licea.
Dominik ukončil 9. třídu s pětkami, co bude dál se uvidí na konci srpna, buď maturitní obor, na který je přijatý s podmínkou dokončení ZŠ nebo ten sám obor jen s výučním listem. Hold, puberta a jeho naivita, že se nad ním všichni smilují,...
Matyášek postoupil do 5. třídy, poprvé vysvědčení bez jediné jedničky, to raději nebudu komentovat a budu věřit, že příští školní rok, kdy by měl mít aspoň částečně asistenta a IVP, podpořen medikací paní psychiatričky, bude lepší.
Konec školy, jsou prázdniny! Prázdniny jsem asi nejvíce vyhlížela já :-D
Matyášek již byl na táboře, opět s H+H a opět nadšen. Pak jsme byli na chatě babičky a dědečka se sestrou a jejíma dětma. Byly jsme plní plánu, co budeme všechno dělat. Ale osud chtěl jinak.
Joníka jsme druhý den odvezly do nemocnice, kde ho zbavili slepého střeva. Takže děti, hlavně Jolanku, jsem si užila opravdu hodně mooooc. Joníčka po 4 dnech pustili a my jeli domů.
V pátek kontrola Matyáše u dětské před nástupem do lázní.
Nástup povolen.

A dnes právě proto, že mám mužíčka a Matýska v lázních, tak jsem zde nakoukla a zjistila, že teda rok jsem se flákala. :-P

A taky už dlouho se přesvědčuji, že na fb již psát rodinné věci nebudu, což už dělám delší dobu, ale zase mi chybí, mít se kde, kouknout, co kdy bylo.
Tak zase snad chvilku budu psát tady.
Snad to jde i nějak z mobilu, to bylo na fb to lepší :-)


2 komentáře:

  1. Silvi, ráda tě tu vidím, chyběla jsi mi! Také mi blogování nějak vázne, ale nakukuju poctivě😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Ali, to jsem ráda. Pro blogování je fb zabiják :-D

      Vymazat