neděle 9. listopadu 2014

Tři sestry


Tak touto pozvánkou to začalo.
Vybrala jsem termín a hrozně moc se těšila.
Ještě jsme se celkem shodly na Bodies revealed.
Ta nás ale celkem zklamala. Market nedělal moc dobře, já, asi tím, že jsem zdravotník, není mi to cizí, jsem nic nového neviděla a navíc mi to nepřišlo reálné, a ono ani dost často nebylo.
Cévy naplněné nějakým polymorfem, po zatvrdnutí chemicky očistěné od "těla",...takže zůstalo jen umělé.
A Lucka měla podobný pocit.
Za to vila Tugendhat,.....paráda!
Až nám přecházel zrak nad tím, jak před více než 80léty byli leckdy modernější než jsme běžně my teď!







Fotky jsou jen z mobilu. Já s sebou měla i foťák, ale nikde se stejně fotit nemohlo a na procházku jsem se s ním netahala.
Moc jsme si to užili, po dlouhé době, pořádně pokecaly, hrozně moc se nasmály/např, když jsme cpaly ruce do orloje, že pojede kulička,...cvaklo a nic, stále čekáme, přeci není možné, že nic,...v tom přijde paní, že to je jen v 11 hod/ :-D

Prostě paráda!!!!

1 komentář:

  1. vypadá to na skvělou akci. Vilu Tugenndhat toužím taky někdy vidět.

    OdpovědětVymazat