čtvrtek 13. listopadu 2014

Třídní schůzky

..... a hned u dvou dětí a jak jinak v jiných školách.
Matyáš měl naštěstí od 16hod. Jak jsem se jich bála, dopadlo tak dobře, že při čtení lístečku, který p. učitelka psala o každém dítku, hlavně i proto, aby své děti poznala a my věděli, jak se jim jeví, ukápla mi slzička.

Podepsali jsme i známky, má 1-2 z Jč, 1- z matematiky a výtvarné výchovy, jinak samé 1. Mínusky jsou, aby věděli, že nemají usnout na vavřínech.

K Domčovi jsem došla cca 10min po začátku, tak jsem si řekla, že je budu "bojkovat", stejně jsem ve škole pečená, vařená a šla rovnou za spec. pedagožkou, jen jsem požádala ve sborovně o informaci, kde ji najdu. Vstala paní ředitelka a šla mne doprovodit a povídala si se mnou. Že když Domču potká na chodbě, že se s ním baví, jak to jde, že on vše OK a pak přijde porada a je to sám Švec.
Jen teda stála na mé straně, nebyla proti mne, jako vždy téměř všichni učitelé, když jsem pozvána do školy,...řeší se stále jeho zapomínání, to, že nepíše do sešitů,.....a když si postěžovala jedna p.u. že ji na otázku proč nepíše do sešitu, drze odpověděl, že to je jeho věc, tak prý ředitelka řekla, že má pravdu. Že oni jej mají hodnotit za znalosti, ne za to zda si píše. 
Ředitelskou dútku za zapomínání nedostane, že přeci jen má "papír" a že opravdu nemohou věřit, tomu, že s tím Dominik nebude mít problém. Máme se snažit to omezit.
A vůbec, bavili jsme se i co dál po škole apod,...byl to fajn rozhovor.
Asi první třídní schůzky, možná i proto, že jsem za učiteli nešla, mluvila jsem jen s třídní a jen letem světem, že teda ona stáhla ředitelskou na třídní dútku,.... to věřím víc, paní ředitelce, ale odcházela jsem s klidnou hlavou. Hlavně jsem nebyla zdeptaná, jako ze všech schůzek, kde jsem byla nazvána nedůslednou, zbavující se rodičovských práv - dovolila jsem si odjet na týden na dovolenou, před ní jsem byla ve škole, vše domluvit,..., matku nestarající se o dítko,...

Takže vlastně super třídní schůzky.

Žádné komentáře:

Okomentovat