středa 28. ledna 2015

BeLinda aneb ADHD u manžela



Manžel nám přivezl koťátko.
Miamskou mívalí.
A nemám se prý zlobit.
Mám si uvědomit, že 3 ze 4 chlapů doma mají ADHD a že jim musím dávat jasné odpovědi.
A NE jsem neřekla.

Má pravdu.
Když mi před týdnem ukazoval fotky těchto koťat a chtěl vědět, co já na ně, tak jsem řekla, důvody, a že jich bylo, proč by to nebylo vhodné,......ale NE jsem neřekla.

Musím říct, že i ho chápu, ale mám obavu, že se alergie opět rozjede.
Jasně, kočka nechodí ven, kočka neběhá po bytě jako kokr, nevíří prach a roztoče,....

Tak to vyzkoušíme, Matysek slíbil,že opravdu nemocný nebude, jak by to mohl ovlivnit.:-)

Takže Vám představuji nového člena rodiny, BeLindu.
Belinda je na B, jako druhý chov, ale jinak Linda, Linduška,....

Foto: jen mobilem, foťák ji moc zajímá.

1 komentář:

  1. Je krásná. Doufám, že alergie se nerozjede. Přiznám se, že to bylo to první, co mě napadlo, když čtu, že máte koťátko. Kočka je mnohem agresivnější alergen. Držím palce, ať všechno klapne!

    OdpovědětVymazat