úterý 6. ledna 2015

Černé na bílém


Tak už to máme černé na bílém.
A vůbec necítím úlevu.
Manžel říká, že to bylo jasné, že si myslí, že to má i horší než Domča.
Já s tím asi stále bojuji.
Přemýšlím, co dělat jinak, ať se bobek pak v pubertě takhle netrápí, jak Domča.

Vyřizuji oběma biofeedback.
Vypadá to nadějně, tak snad,.....ale je to děs.
8škol v Havířově je v nějakém grantu za více než 23 milionů, který má za úkol, spolupráci všech 17škol.
2 školy mají právě biofeedback, který stojí jedna lekce běžně 500kč a je třeba lekcí snad kolem 10 a více.
Když jsem školu oslovila, odkázala mne pro druhou, jelikož spadáme pod ní.
Tam se ještě nesetkali s tím, že by měl zájem někdo z jiné školy.
Asi je to tím, že o tom nikdo neví, ani v PPP, ani neurolog,.....kdo jiný by to měl těm rodičům říct?
Ať žijí evropské granty.
Tak nám držte palce, neurolog nám to schválil, že tam opravdu je zlepšení.Na fotce je kniha o ADHD, kde je část psaná z pohledu dítěte, je to moc fajn, Matyáš dnes kousek četl a hlásil, to je jak já!

A teda smekám před učiteli, kteří to s těmito dětmi zvládají.
Když jsem viděla, jak dr. zkoušel přirozeně jeho pozornost, žasla jsem, jak ho Matyáš nevnímá,....:-(
A to byl v ordinaci bez dalších dětí, dr. stál půl metru od něj, sahal na něj, na ruce a ptal se úplně na něco jiného a Matyáš stále mluvil o těch rukou, co mu tam dělá a proč,.... 
Doma ho vždy oslovím, dívám se do očí, dotknu se, aby vnímal, učitel stojí před třídou a dívá se všude,....


Žádné komentáře:

Okomentovat