čtvrtek 29. ledna 2015

Vysvědčení

Tak jen lehké zhodnocení.
Matýsek je šikula, sice dostal svou první dvojku, myslím, že dost přísně, ale aspoň bude vědět, že je třeba se i občas něco naučit. Prý se bude snažit mít zase samé jedničky.

Dominik, pro jiné pohled na jeho vysvědčení by byl děs, já taky věřila, že už začnou učitelé hodnotit dle znalostí,.....ale!   Dostal pochvalu ode mne, v průměru je o skoro jeden stupeň lepší než loni. Přesto se trápí, což je fajn, snad zabere, domluvili jsme se, že všechno půjde min o jeden stupeň zase výš. Např 2 z TV, 3 z HV,.......no nevím, asi to za nás fakt bylo jiné.

Kubík mne nejvíce potrápil. Má jeden předmět nehodnocen, takže bude ještě zkoušen, aby mu profesor mohl dát známku,...nějak nechápu, proč to neudělal třeba poslední hodinu, když na ní Kubík byl. Ale i tak, známky žádná hitparáda, spíše děs. Razí si heslo, že do teď to bylo fuk, teď jde do tuhého, na vysoké prý bude zajímat výzo až z konce třetího ročníku. Tak uvidíme. Jediné, co mne těší, tak maturitní předměty má za 2 a 3.

Manžel byl z těch vysvědčení smutný. Tak mu říkám, že je vidět, že celý půlrok to moc nesledoval. Nakonec řekl, že když jsem já v klidu, tak on do toho "šťourat" nebude. :-D

PS: taky bych byla raději, kdyby měli samé jedničky, ale pokud člověk vidí, aspoň trošku snahu, je třeba to ocenit. :-D Já vím, že všichni ví, že jsou hrozně chytří, jen to není vidět. :-D

4 komentáře:

  1. Máš pravdu, ocenit se musí snaha! Hlavně, aby byli kluci šťastní a spokojení. Naše Klára sice samé jedničky přinesla, ale šťastná ve škole není, včera celý večer plakala. Tak nevím - co je lepší ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, to je mi líto, nám teď Domču rozbrečí prkotiny. Ať žíjí hormony!

      Vymazat
  2. Ali copak?? a co David?
    JJ snaha se musí podporovat, aby děti neusnuly na vavřínech

    OdpovědětVymazat