čtvrtek 22. ledna 2015

Stručný soupis

O víkendu jsme slavili mužíčkové narozeniny, pěkně v klidu s rodinou.
Dostala jsem mé nejoblíbenější květiny, tulipány od mužíčka.
V pondělí šel Domča vyzkoušet na tréninik 6 tříd, co vydrží jeho koleno. Prý dobré.
V úterý jsem se sešla s Veronikou, bylo to moc fajn posezení, jen mne mrzí, že ji nemohu pomoci s jejími problémy. Domča byl na tréniniku přípravného kempu budoucí ml. dorostu.
Ve středu bylo rušno, šli jsme s Domčou na Den otevřených dveří do školy, kterou si předběžně vybral a na kterou by snad, když trošku více zabere, by se měl dostat a měla by ho bavit.
Ze školy byl nadšený, já taky, tak, snad za rok,.... :-) Pak na tréninik, dostali zabrat, byl s mladším dorostem.
Vyzvedla jsem Matyáše u babičky, dala si u nich kávičku a hurá domů.
Dnes jsem měla schůzku s jedním malým hokejistou a maminkou, jelikož má slabé záda, zkrácené svaly a už v 9letech omezený pohyb v kloubech. Vyzkoušeli jsme si cviky, které jsou fajn dělat a dostal úkoly na cvičení, pro začátek na záda a za týden uvidíme.
Pak schůzka s Vlaďkou a Vráťou, kamarádem Matýska z hokeje a jeho maminkou. Bylo to moc fajn, Maty řekl, že by šel klidně i hrát :-D


Tak aspoň něco, nějak mé sliby, že budu poctivě psát,......no, určitě zase přijde období, kdy budu.

Žádné komentáře:

Okomentovat