neděle 5. dubna 2015

Carslberg pivovar, Malá mořská víla

A je tady den poslední. Všichni zabalení, poslední společné focení a hurá ještě do Kodaně a na dlouhou cestu domů. Navštívili jsme pivovar Carslberg, dnes již byl otevřený a na závěr zastávka u Malé mořské víly na pohlazení a vyfocení.
Asi by bylo třeba napsat něco na závěr.
Celý pobyt byl náročný, není se čemu divit, useděli jsme v autobuse téměř 4700km, ale jinak byl skvělý, získala jsem spoustu informací o krásné zemi, viděli jsme vše, co je nejzajímavější a s tím, co vím, se nebojím říct, že bych v této zemi klidně bydlela. Díky hokeji jsem Švédsko a Dánsko lehce poznala, jinak se přiznám, že jako země na dovolenou by mne nenapadla. Ale všem doporučuji! Moc se mi líbili kluci a to nejen na ladě, ale hlavně mimo něj. Fungovali jako tým, tým puberťáků, ale i tým zlatíček.
Jediné, co mne a asi nejen mne mrzí, že toto bylo "sladká" tečka za tímto týmem, za žákovským týmem a za hokejem hrou.
Určitě mohu doporučit i SKANDIA-CZECH TOUR z Jablonce. Starali se o nás úžasně, přestože jsme chvílemi byli opravdu nároční. A velké poděkování patří mému mužíčkovi, který nám dovolenou umožnil a krásně se postaral o další dva kluky a domácnost.


















Žádné komentáře:

Okomentovat