neděle 26. dubna 2015

Lysá hora

V sobotu jsem byla "pracovat" jako ergoterapeut na volné noze.
Vyzkoušela jsem si to, co mne láká, podnikat a hlavně pomáhat v oblasti, která v ČR nefunguje.
V řadě nemocnic naučí pacienty spousty věcí, ale doma pak dotyčný zjistí, že se nepřesune, má jinou postel, že se neokoupe, do vany se nedostane, že se nepřesune na na záchod, chybí madla, a že si ani kávu neuvaří, neprojede dveřmi na vozíku a ven, ani náhodou, má tam 3 schody,....
Vyzkoušelajsem si to u babičky taťkové přítelkyně a šlo to,...tak zvažuji, že na ten úřád pro razítko asi dojdu :-)
Bylo krásně a po cestě domů jsme si řekla, že bychom zkusili s Dominikem výšlap na Lysou.
A ráno jsme vyrazili.
Začali jsme z Frýdlantu, málem jsme to přejeli, řidič nám zastavil na konci města, pěšky přes Malenovice a do kopečka, na vrchol 11km.
Cesta zpět už přes Ostravici, 8,5km na nádraží.
Pili jsme vodu z pramenů, Domča chvíli přemýšlel, že to teče bahnem, když viděl, že to maminka přežila, dal si taky :-)


Všude pomníčky, kříže,...Domča říkal, že to působí dost depresivně.




Nahoru po modré.

Sníh, ze kterého jsme měli ještě radost:-)


Sníh, co nám dal zabrat, nejtěžší úsek trasy, klouzalo to, ať už sníh nebo bahno.


Sladká odměna.







Dolů po červené.

Pohled z nádraží. Na sněhu, bahně,...vše bez pádu, teda já, Domča ten se vymáchal,...ale já zahučela na asfaltové cestě, kalhoty rozervané, koleno taky a foťák odřený.

Ostrava, ještě kousek a jsme doma.
Bylo to fajn, Sice náročné, ale pěkné, prý letos dáme ještě Sněžku :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat