sobota 18. dubna 2015

Večerní focení

Jeden z úkolů, ulovit krásnou modrou oblohu.

Havířovské náměstí.

Paprsky na všech lampách. Trošku jsme přemýšleli, jak na to.



Asi dnešní nej, ta obloha je pro mne nádherná

A foto, kde jsme se učili podepsat na vlastní fotce během focení, ne v pc.
Podpis je mobilem, podepisovala jsem se sama.
Příhoda: píšu mobilem jméno a v tom vidím, jak na mne mává příchozí pán, asi si myslel, že svítím na něj, šel směrem k foťáku, jak si ho všiml, nabídl mi, že mne klidně vyfotí :-)


Já to večerní focení miluji. Měla jsem ho ráda i před kurzem, ale díky kurzu vím, co a jak a mám všechny fotky ostré a všechny k použití. Před kurzem, tak jednu ze 100 a to dnes bych ji ani nezveřejnila.
Vůbec vše se posouvá dál, když se podívám na fotky, co mi přišli děsně krásné kdysi, teď vidím spoustu chyb.
Ale třeba dovolená s dětma nebude nikdy super, tam není ten čas vše nastavit, jak se má.

Žádné komentáře:

Okomentovat