středa 1. dubna 2015

Gotebork, Volvo muzeum, Universeum, 2. zápas

Aprílová středa. Snídaně  v 7,30 hod a odjezd směr Gotebork v 8,30hod, cca 160km od základny. Nejprve jsme navštívili Rybí trh, kde nám vysvětlili, co a jak se jí. Koupili jsme si bagety, půl s lososem a půl s krevetovým salátem. Dominik ji nechtěl, lososa nemá rád a i jiné mořské "příšerky" ho moc nelákají. Já si vzala, chtěla jsem ji vyzkoušet. Než jsme se pustili do ochutnávání, jeli jsme se projít do Centrálního parku, podívat se na losa a pak na kopec u moře, kde jsme bagety posvačili. Já zkusila, oba konce,...ale můj reflex se opět objevil a na bagetě si pochutnali racci. Škoda, fakt mi to moc chutná!
Dalším cílem dnešního dne bylo Volvo muzeum. V tom nás nejvíce zaujalo auto poskládané z Lego kostiček, auto navržené ženou pro ženy a vůbec všechny exponáty.
Po prohlídce jsme jeli do Universea, což bylo úžasné. Na jednom místě vše od přírody, historie až po kosmické exponáty a jak jinak, kupa věcí na "hraní". Vedle budovy stála dvojčata, teda dnes už trojčata.
Závěr dnešního dne patřil opět hokeji a to proti hráčům z Molndal AIF. Tento zápas již byl těžší, přesto ho kluci vyhráli výsledkem 6:2. Byl to jediny zápas, kdy hrál Dominik v útoku, onemocněl Samuel, a myslím, že se trenérovi za důvěru odměnil moc krásným gólem. Na základnu jsme se vrátili  opět až po 23hodině.















































Žádné komentáře:

Okomentovat