čtvrtek 28. listopadu 2013

Borelie nebo jiné potvory, nebo že by něco na páteři,...nebo jen a jen ÚNAVA?

Tak to jsem já, už přes měsíc minimálně mne pobolívá šíje, ale ne od bloknuté páteře, prostě jen při natažení horního trapézu, cítím bolest ale hlavně v úponech. některé dny je to horší, to se cítím celá jak při chřipce, jindy jen ten tlak u temene. Když jsme zjišťovala, co by to mohlo být, ukázalo, že třeba i borelie. Klíště jsem neměla, ale mohla to být jiná potvora:-) Snažila jsme se to tejpovat, dokonce i parafín, ale po tom mi bylo děsně špatně, nejdříve hrozně fajn úleva na krku, ale večer jsme si už musela zobnout paralenu:-(
Tak jsem se objednala u dr. Jelikož jsem tam dlouho nebyla, tak se to vzalo hned s celou preventivkou.
Výsledky budou do týdne, tak to jsem zvědavá. Naštěstí mám další týden po výsledcích dovolenou, tak si budu moct odpočinout. Hihi, vím, kdo mne zná, už mne určitě vidí minimálně s hadrem, nebo vařečkou,....ne, opravdu budu odpočívat.
Po vyšetření jsem se doklouzala k mamince, kde jsem měla objednanou výbornou snídani a že teda byla! Tiramisu a bagetku jako chlebíčky,...mňam. Moc děkuji!
Pak pro Matyáška do školy a honem na trénink a pak jsme se po učení s Domčou pustili do perníčků.
Prostě moc fajn den.


PS: Dominik zůstal doma, v noci zvracel, přes den měl i křeče,...jsem si říkala viroza. Večer jsem zjistila, že chybí 25marťanů,...miláček se nám předávkoval, když ony jsou,mami, tak dobré!

Žádné komentáře:

Okomentovat