pátek 15. listopadu 2013

Paťulínek

Den, na který se většina pracujících těší, ale už ne tak radostný den pro Dominika. Rodiče chodí před vyučováním do školy pro jeho "výplatu". Dnes si nás pozval i p. učitel z PV/pracovní výchova/, jelikož čtu jejich vzkazy, věděla jsem proč. Dominik nemá sešit, jen mu nikdo sešit půjčit nechce a slíbené okopírování se téměř nekonalo. Nějak jsme se domluvili, přiznám se občas se mi chtělo smát,...ale udržela jsem se. Pak následovala třídní, ta ho chválila, že si ho všichni chválí ve zlepšení chování. Jen teda hodnocení z pátečního dne tomu nějak neodpovídalo, typu: poslední hodiny je takový a makový,...nějak teda nechápu, proč tam chodit, když někteří ty informace nejspíše dopředu nepodají. Bohužel, chování se zlepšilo, ale pokud dobře počítám, vycházímu snad čtyři pětky:-(. Vím, že nám psycholožka říkala, školu teď neřešit, ale neudržela jsem se a má pohroženo, že bude-li 5 na pololetí, končí s hokejem. Hrozně mne to mrzí, ale přeci nemůžu dovolit, že bude mít 5 chytrý kluk! Snad zabere, snažím se mu nabízet pomoc,....ale on pořád tvrdí, že to umí.  Ale nemůžu si pomoct, na 5 určitě není, ani když se neučí:-( Tak nevím, zda ještě se nerozhodl učit, nebo nemá potřebu ještě ukázat, že to umí?
Dovolila jsem mu jet k dědovi, moc si to přál a byl to po dlouhé době volný víkend bez zápasů. Snad si tam ode všeho odpočine.

Žádné komentáře:

Okomentovat