pondělí 11. listopadu 2013

Dovolená ?

Jelikož Matyáš měl ještě včera vysoké horečky, zůstala jsem doma a s tím, že pokud bude dnes bez horeček, jede zítra k dědečkovi a já si vezmu den dovolené a pokud bude horečkovat, zajdu si v úterý pro paragraf. Docela jsem se těšila, že si dnes odpočinu a dospím ty neprospané noci.
Osud chtěl ale jinak. V noci utekla manželovi Ema, byl jen v trenýrkách a triku, tak si šel domů pro oblečení, že ji půjde hledat. Vyšel ven, zavolal ji a ona přiběhla. Tak se šlo v klidu zase spát. Ale ona potvůrka pořád škrábala na dveře, štěkala, nespala, jsem si říkala, že ji ta odčervovací tableta dala pěkně zabrat. Po pár zlobeních na ni, asi kolem 5hod usla. Ráno přišel Kubík s tím, že se mu v pokoji vyzvracela. Uklidil to. Mi pak začala, jak všichni odešli, zvracet všude  samé kuřecí kosti a i s masem. Jak v noci utekla, sežrala někde něco, co někdo z okna vyhodil, to fakt nechápu.-( Zvracela celé kosti některé i 5cm dlouhé.-( Kolem poledne se už uklidnila a začala polehávat, do té doby lítala, asi nevěděla, co se s ní děje. Já už se viděla na veterině. Později jsem si dělala z toho už srandu, že čekám, kdy začne zvracet peří,...to musela sežrat snad celé kuře. Nechápu, proč to někdo vyhodí z okna! Naštěstí odpoledne už byla OK? dostala večer trošku nažrat a zůstalo to v ní. Tak snad se poučila, že se venku nemá nic žrát a zbytek rodiny, že je ještě štěně a že bude stále na vodítku, přestože do té noci vždy poslechla a na zavolání přišla.

Žádné komentáře:

Okomentovat