sobota 30. listopadu 2013

Úklid

Dnes jsme měli naplánován úklid, co si přála babička/tchýně/ v "naší" části domu, ať si tam může pozvat na vánoce návštěvu. Nakonec jsem jela jen já s Kubíkem. A jsem moc ráda, jelikož mi hodně pomohl.
Tchýni se zdálo, že nám tam něco hnije a že má obavu, že ji tam začnou brouci chodit,...dál rozepisovat jejího pořádku, co tam vždycky byl, nebudu.  Když jsme přijeli, nic tam nesmrdělo. S Kubíkem jsme přestěhovali poslední komodu do dětského, kde si můžeme nechat své věci na dotřízení a přenesli i další věci, papíry a co nepotřebujeme jsme napytlovali. Nakonec jsme příčinu nějakého smradu, co tam asi byl, co cítila našla, byla to načůráno od koček, jak to zaschlo, nebylo to cítít a i bobek. Když jsem ji to říkala, tak prý tam nám běhala i Mamba, jelikož tam byly rozházene skořápky a krabičky od vajíček, dokonce jsme měli vytahané věci v kuchyni, babička si vzala poličky, jediné, co nám tam smrdělo, byl shnilý jeden brambor, ostatní se scvrkly, počítali jsme, že tam na víkendy a o prázdninách ještě budeme. Jen situace a chování tchýně nám to nedovolilo, nechtěli jsme si kazit náladu. Nicméně, zavírala okno u nás v komoře a přes ty brambory musela projít,....asi velký problém je vyhodit. Vystěhovala nám věci z jejího patra k nám, vánoční stromeček a ozdoby, tak ani neví, jakou nám udělala radost :-D Jsem moc ráda, že to mám za sebou a doufám, že do jara od ní nebudu nic slyšet.

3 komentáře:

  1. Vidím, že máš také trápení s tchýní. Já tu svou neviděla 5 let a upřímně -jsem za to ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, no já se snažila vše mezi ní a synem udržovat, ale po hovoru před cca 3 týdny jsem s tím udělala konec a teď o víkendu snad definitivní. Chtěla jsem ať mají děti všechny babičky, ale ona nějak nejeví zájem. Ne že by si nevzpomněla třeba ted na Mikuláše, ten měli nachystaný na baráku, když jsem tam měla dojet uklidit. Ale nic víc, ani netuší, že se u nás marodí

      Vymazat
    2. Silvi, David ani netuším, že má vlastně dvě babičky. "Viděl" jí zhruba, když mu bylo půl roku.

      Vymazat