neděle 29. prosince 2013

Oběd, jaký svět neviděl :-)

A tááák jsem si to připravovala, během vaření, jak foto načančám,.......houbelec, nestihla jsem, všichni se mi na oběd vrhli a já ze strachu, že budu hlady, taky :-)
No jo, dělala jsem snad po roce staročeské zelí s kačenou a domácím knedlíkem. Vařila už od 6 rána, abych stihla jít s dětmi na deset do kina a s jejich maminkami na kafe:-)
To se nedá nevyužít, akce 30kč za osobu do kina :-)
Jinak už jsme to tady dřív psala, staročeské ani nevím, zda je přesný název, budu se muset pokoukat na net, ale je to zelí z čerstvého zelí, spařené, dušené a pak smíchané s karamelem, solí a pepřem.
Naučil mne to manželův tatínek, jeho zase maminka,....vždy si na něj při vaření vzpomenu, jak říkal manželovi: nemíchej to tak, nebo z toho bude sra.ka. Je fakt, že poslední dobou si vzpomenu, ale vždy s tím, co by řekl na naši "rodinou" momentální situaci. Snad se nepřesýpá a je rád, že tchýně je šťastná.

Žádné komentáře:

Okomentovat