úterý 31. prosince 2013

Poslední den v roce

Spousta kamarádek blogařek rekapituluje, proč ne? Je určitě fajn ujasnit si, co bylo v uběhlém roce fajn a co ne, co se povedlo, co ne, co se změnilo, zlepšilo,....jsem moc ráda, že většinou jsou to samé pozitivní rekapitulace! A všem moc přeji, aby za rok těch pozitiv bylo ještě mnohem více!

Co se týká naší rodinky, tak pozoruji jen jednu změnu :-)

Jsme ještě mnohem víc šťastní! 

A jsem za to moc a moc ráda!

Ten, kdo nás čte, určitě ví, že ne vždy to máme doma jednoduché, ale kdo mne zná, ví, že prostě "bojuji", nepoddávám se,......nebojte, tak 1-2x za rok to nevydržím a brečím, křičím, zlobím se,.....ale pak cítím velkou úlevu a zase mám sílu "bojovat" dál. Nějak mám pocit, že každé trápení mne posiluje a učí, jak se vypořádat s tím dalším trápením,.....přiznávám, poslední dobou jsem moc unavená, není to tak hrozné,...ale na 150% výkon, jak jsem zvyklá prostě nejedu. Ale určitě to bude za chvilku zase fajn :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat