středa 19. března 2014

Hruškománie

Ne, že by u nás se jedly hrušky, ale všude všichni vaří, pečou,...dle Ládi Hrušky.
Matyášek viděl tento recept a ještě recept na třepací dort a chtěl nám to moc udělat.
Tak jsme dnes nakoupili na pribináček a Matyáš se pustil do toho.
Trval teda na jahodě, jak měl Láďa, ale ukecala jsem ho na banány, nějak moc ještě nevěřím, že ty jahody budou mít nějakou chuť.
Přidal křupinky a večeře byla hotová.
Bylo to opravdu moc dobré, řekla bych lehce jemnější než pribiňák koupený.
Jen já toho zase moc nemohla, nějak smetany moc nesním, cítím ji i v omáčce, ale zbytek rodiny si přidával a přidával,... byli nadšení.
Domča už hledá, co nám podle Hrušky připraví on.



4 komentáře:

  1. Vidím, že tví kluci budou ideální životní partneři. Obdivuju chlapi, kteří umí rodině uvařit. Kluci mají skvělý vzor v tatínkovi, viď :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jestli jsou ideální to se uvidí:-) Ale třeba Dominik vaření baví:-) Matyáš to dělá jen proto, aby jsme ho chválili :-)

      Vymazat
  2. Silvi měla jsem jahody ze sparu a albertu a byly super, musíš v obchodě očuchat a když voní jsou ok. my už spořádali letos kilo a půl a to jsem nikdy v obchodě nekupovala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za tip, uňuchávat jahody mne ještě nenapadlo, já si vždycky říkám, že jsou krásné :-)

      Vymazat