úterý 18. března 2014

O pejskovi a kočičce


Tak tuto knihu dočetl Matýsek.
Vím, knížka pro děti a co jako?
Bylo zajímavé, co o knize říkal, teda na začátku.
"Mami, to je těžké čtení"
Nemyslel tím, že by měl problémy s písmenky, slovy, jsou tam mnohem větší písmena než např. v Babičce Drsňačce, jednoduchší typ písma než v Poseroutkovi, Darabáku Davidovi,...
Ale těžké to bylo obsahově. Všechny knihy co četl, byly akční každou větou, v této je dlouhé povídání, popisování, jiný styl,.....a to jsme tu knihu, teda já jim, četla mnohokrát.
Přestože je určená pro mladší děti, než je Poseroutka apod., asi bych ji na samotné čtení mezi první knihy dítěti nedávala.
Ale zvykl si a přečetl ji. Já si ho i přezkoušela a opravdu, obsahově věděl snad o všech povídkách:-)
Jen teda místo dešťovky říkal, že kočička pejskovi zašila díru úžovkou :-)
Hold nevěděl, co to je dešťovka :-)

2 komentáře:

  1. Klára ji měla jako "povinnou četbu" o prázdninách mezi první a druhou třídou. Předčítala mi jí nahlas a musím říct, že s tím dost bojovala. Nepřišlo mi to jako úplně ideální knížka pro začínající čtenáře, také mi přijde dost těžká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali, povinná četba na prázdniny mezi 1. a 2. třídou? To je mazec, u Matyáše ještě ted děti některé pořádně nečtou,...a vůbec Dominik a Kuba taky moc nečtou,....v tom si užívám Matýska, stále knihy nabízí,....za dva večery přečetl ted Užasňakovi, za jeden Jen počkej, zající,...to jsou ty knihy plné obrázku a minimu textu :-D Ale baví ho to! Už se těším, za týden má konec sezony a půjdeme výletit do knihovny.

      Vymazat