sobota 3. května 2014

Koláče


Dnešní den je pochmurný.
Předpověď vyšla, bohužel.
Ráno jsme ještě s manželem zašli do obchodu, opravdu zašli, už si manžel zvyká nejezdit autem, i když kaufland máme cca 1,5km.
Jen ho musím brzdit, že nemáme sebou kufr na kolečkách, ale jen ruce. :-)

Tak jsme po obědě si s kluky pustili Habrmannův mlýn.
Sledovali, Matyáš hned na začátku "zaheiloval", tak jsem mu řekla, ať s tím počká, když neví, co nebo spíše kdo, to je.
Na konci měl skoro slzičky a ptal se proč, vždyť Habrmann byl hodný.
Dominik taky, i když se o tom ve škole učili, tak toto mělo na něj větší vliv.
Zvažuji "výlet" na nějaký koncentrační tábor, teda pro starší, Matyáše nevím. 
Co vy na to? Je to vhodné pro 8.letého, i když zvídavého kluka?


3 komentáře:

  1. Já bych asi KATKU nebrala, vím, že to zamávalo i s dospělákama, natož s malýma dětma.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si pamatuju, že jsme byli se školou v Terezíně ve 3. třídě. Pouštěli nám tam nějaký děsivý film, jak malé děti šly do plynu, přijela jsem z toho hrozně vyděšená. Dodnes si pamatuje ten velmi nepříjemný pocit. Asi bych ho toho ještě ušetřila.

    OdpovědětVymazat
  3. Děvčata, děkuji! Já jim díky filmu vysvětlila a i Maty pochopil, proč si nepřeji, aby hráli střílecí apod., hry na pc. Že to není věc, která se hraje, že to prostě ubližuje, i když je to jen "jako". Tak mu dáme asi ještě čas :-)

    OdpovědětVymazat