pátek 16. května 2014

Matyáš a hokej

Ano, začala mu sezona, jemu teda dřív, ale díky nemoci začal až tento týden a že toho má kupu.
Jako brankář, 7x týdně trénink. 5x s týmem a 2x jen pro brankáře. V pondělí ho bolely nožičky, v úterý už i bříško, ale ve středu byl nadšený, že se naučil žonglovat:-)
Mimo pátečního plavání, kdy nemůže ještě namočit ouško, byl na všech.
Důležité je, že jelikož tréninky mají v době, kdy já jsme ještě v práci, začal chodit ze školy sám. V neděli jsme to trénovali, cestu, kde nechodí mezi auty, ale i tak musí 2x přejít jednu světelnou křižovatku. Ale je šikula a zvládá to, přijde si důležitý a velký, že chodí sám. Domů už ho beru já, nebo Kubík a jednou jedna kamarádka maminka.


Na první fotce je úplně vpravo, nejmladší brankář:-) Jsem ani netušila, že to umí. Na spodní je vlevo v běhu.
Fotky jsem ukradla trenérovi z FB.
Já tam nesmím:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat