pátek 2. května 2014

Konvalinky

Vím, daly by se vyfotit lépe, ale je to mobilem v práci.
Jen já z nich byla unešená.
Nerada dostávám "úplatky" nebo "dárky" za to, že někomu s něčím pomůžu, navíc, když je to moje práce.
Jsem hrozně nerada na někoho za to vázána. Když můžu, pomůžu vždy, když nemůžu, ani dárek nepomůže.
Ale v tuto chvíli, jsem neodolala a hned kývla a poděkovala.
Dostala jsem i sladkost, ta jim zůstane, až si někdy společně sedneme:-)

Ale proč jsme měla radost?
Já konvalinky snad 100let neviděla. To snad bylo ještě za totality, kdy se sněženky a konvalinky takhle prodávaly.
Staré babičky, co je měly ráno natrhané a poctivě svázané.
Já je fakt několik let nikde na prodej neviděla.
I ta "babička" mi je donesla ze své zahrádky. :-)

Ony mne ty moje babičky stále víc a víc překvapují. 
Spíše dokazují, jak mne mají rády.
Dostala jsem za úkol od. p. ředitele vyrobit 25 kusů kachlíků dle předlohy a to do 14.5.
Nechodí s požadavky téměř vůbec a já za ním často, např. sponzorované pivo na akce, sponzora na J. Zímu,..... nemohla jsem odmítnout.
V dílnách jsem byla jen do konce dubna.
Zakázku jsem dostala někdy v půlce měsíce.
Kolegyně, co má dílny tento měsíc mi řekla, že ona to dělat nebude, že to neumí.
Tak jsem oslovila "své babičky", dokonce nám přišly pomoci i ty, co do dílen běžně nechodí.
Prý, Silvinko, vy nám taky vždy vyhovíte, tak my Vám taky.
Bylo to moc fajn, kdo trochu ví, jak to trvá, a to dílny byly jen některé dny, do toho další práce, tak mi přišel šibeniční termín ten 14. květen.
A já můžu říct, že dnes jsem dala vypálit poslední naglazovanou várku a to ještě si udělaly nějaké kachlíky navíc!
A jelikož ode dneška jsem již na zvláštním režimu/jiné babičky s demencemi a Alzheimerem/, přišly mi pomoct po obědě, kdy dílny vůbec nejsou.
Jsem strašně šťastná za ty "své babičky", jsou tak skvělé!






3 komentáře:

  1. Jste krásný člověk na svém místě.Škoda že takových lidí neni v podobných zařízeních více,děkuji. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, myslím, že jsou, ale máte pravdu, "zbytek" je dokáže stáhnout tím, že to je "jen" práce. Ale myslím, že se to zlepšuje. Znám PPOP, které jedou jako stroj, bohužel je k tomu často tlačí i čas, ale jsou i takové, které se snažit uživatele brát jako člověka.

      Vymazat