pondělí 5. května 2014

Plavá

tak asi mám představu o plavé barvě lehce, spíše těžce jinou:-D, jsem tmavě hnedá! Ale co, hihi, je fajn sledovat názory, někomu se to líbí, někomu ne:-)

Dnes nám začala hokejová sezona 2014/2015. Měli jsme schůzku u Matyáše.
Bylo toho moc, ale nejdůležitější je, že už začínají trénovat "opravdově" 5x do týden + jeden brankářský trénink. Domluvila jsem i půjčení lapačky a vyrážečky, teď ještě sehnat přilbu, ty nepůjčují. A já vůbec nevím, co by měla mít!

Domča měl taky první tréninik. Prý mu sahal trenér na čelo, jestli není marod, že dnes makal :-) Tak snad mu to vydrží. Což ani nevím, zda chci. Ne, přeji mu to. Ale říkal mi jeden tatínek, že jeho syn, nejlepší hráč juniorky, právě požádal o přerušení VŠ, protože začali 2 a3fázové tréninky, což se školou nedá dohromady, ale když nebude chodit trénovat, má malou šanci se dostat do základů u mužů, kde už loni párkrát vypomáhal na zápase a občas dal i gól. I kdyby ho vybrali, tak si tady vydělá max 5tis,z čeho prostě nemůže být živ :-( Uvidíme, podporovat ho budu, sport je fajn, ale asi ho začít připravovat na to, že živ z něj nebude :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat