čtvrtek 18. září 2014

MSC Splendida - Středomořský sen - den pátý

Dnes máme pro nás odpočinkový den.
Plujeme z La Goulette do Barcelony a trávíme celý den na lodi.
Je to 490námořních mil.
Jelikož po těch 3 chodících dnech, cestě autobusem a horku jsme opravdu unavení, tak vylézám z pelechu pomalu jen na svítání.
Které bylo zamlžené, mlha se sice vytratila, ale mraky ne.
Pojali jsme den dnem na dospání a projití lodi.
Tím, že byla loď plná lidí, nechtělo se nám moc na "bavící se" paluby.
Ale procházkou jsme narazili na naše delegátky a dali si několik partiček žolíka.
Večer jsme vyšli opět na západ slunce, jelikož se nakonec ukázalo, bylo se na co dívat.
Mne překvapilo, že přestože jsme na širém moři, navštívili nás rackové, asi někde byly poblíž Baleáry, teda tak nám to ukazovala mapka v televizi.
Já se přes den začetla do knihy Aréna smrti a dokonce jsem i usla, to je co říct!
Večer jsme se opět prošli po palubě, dali si nějaké koktejly, stejně jsme zjistili, že nejlepší byl ten první a to BBC.
Nevím, zda se tady někde dělá, ale skládalo se to z banánu, ananasového džusu, baylies, bílý rum a mám pocit, že ještě něco kokosového,...budu muset pohledat na netu.

Mlha

Lehce úprava foťáku a už není vidět.

Pohled na loď, ráno nás bývalo opravdu málo. Pár nadšenců jako já a pár sportovců.

Slunce, je za mraky.

Vlnky :-)

Už se to barví.

A vykukuje.

A to je jeho max.

Přes den pak vykouklo, ale stále se bránilo oparem.


Dnes bílo-modrá párty.

Západ slunce.



1 komentář: