úterý 28. října 2014

Ani nevím, jaký nadpis, asi jsem zlá mamka

Chjooo,....
Dominik si usmyslel, že chce jet k babičce do Rychvaldu. Já mu povolila, že přes den, když si tak chce povídat, ale měli jsme tu slovní přestřelku, proč ne, už na noc, když by tam přijel až večer.
Zítra nemá trénink, tak budiž. Ale když mu vysvětluji, proč se to tatínkovi a ani mi moc nelíbí,...stále argumentuje, že babička je tam chce, když mu řeknu, že o tom já nic nevím,....že naposled říkala, když pojede do Havířova do obchodu, zda by tam mohli kluci přijet, že to se mi opravdu schůzka v obchodě moc nelíbila. Potkat se v obchodě. Před tím někdy o velikonocích volala, že jestli by mohli přijet na víkend, neměla jsem nic proti / i když nadšení mne neoplývalo/, jen, že máme teď na 2 nebo 3 víkendy program, tak ať se pak s kluky domluví, kdy oni chtějí. Nic. Když jsem se ho ptala, jestli si babička vzpomněla, že měl narozeniny, odpověděl, že jo, ale že dárek mu chce předat osobně. A nic.
Prý jim přes skype pořád píše ať přijedou, že dokonce tu chvilku nebude kouřit, co tam Matyáš bude,....to jsem se dověděla, teď od Matýska, takže pro mne zase známka, že na noc NE.
Přes skype se i ptá Matyáše, jestli rodičům nevadí, že s nimi mluví..... Kdyby vadilo, skype nemá :-( Ale proč se na to ptá, když je s nimi přes skype v kontaktu? Na jaře se mne ptala, zda jim předám sladkosti, když jim je pošle přes poštu. Mne fakt picne. Jsem ji řekla, že když mi nevěří, ať to pošle na Kubu, že má občanku,.... to tam nějak manžel jel, tak si pro to Dominik došel, od té doby opět nic.
Proč mám pocit, že přes skype a telefon klukům říká, jak je má ráda, jak je chce vidět, jak se ji stýská,..... ale skutek - utekl. To jsem pak já ta zlá u dětí.
Navíc mne štve, že když mohli kluci tam být přes léto, lítat venku, sedět venku, povídat si venku,.....tak teď, kdy oba dost kouří, je tam pošlu na noc a na den.

Asi jsem zaujatá,.... ale prostě to tak cítím a byla bych nerada, kdyby byli kluci vyhození, že tam dělají kravál, že něco vylili, pokapali,..... tak jak to bývalo, když jsme tam bydleli, ale to jen sešli dolů domů.

2 komentáře:

  1. Silvi, všude je něco. Mrzí mě s čím se potýkáte. Neboj, nejsi v tom sama. Moje tchýně viděla děti posledy, když bylo Davidovi 8 měsíců.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-( já neměla v planu jim zakazovat kontakt, jen jsem si to přála jinak. Na to, jak brečela, ze své vnuky neuvidí a já ji konejšila, ze pokud bude z obou stran chuť, ze jim babičku brát nechci. Kluci nikdy moc zájem nejevili, občas si vzpomněl Dominik. Tak 1 za 3 měsíce.

      Vymazat