čtvrtek 16. října 2014

Trošku pracovně

Dnes jsem byla, jako každý rok, na Gerontologických dnech. Byli jsme jako domov požádání o prezentaci Aktivizací seniorů, tentokrát do hlavního sálu. Nechci mluvit o prezentaci, ale o tom, co pak následovalo, přestože jsem uvedla 2 úspěšné projekty a jeden zatím moc neúspěšný, měla jsem řadu pochval, jak to pěkně děláme a podporu vydržet  i s třetím projektem, že jsme ještě mladý domov, že se rodinní příslušnici otrkají... Ale poznala jsem paní ředitelku z DD Bystřany, pozvala mne k nim ke stolu, kde mne seznámila s snad také ředitelkou, ale německého domova pro seniory, bylo to úžasné povídání, bylo vidět, jak svou práci mají rády, jak je těší vše nové, hledají nové a nové věci, které by zpříjemnily život uživatel,....opravdu jsem byla opět nabitá pozitivní energii z mé práce, takové to, vydržte a pokračujte dál, chce to čas, ale výsledek bude. Moc mne mrzí, jelikož nám omarodil Matyáš, že jsem se nemohla zúčastnit dalších a hlavně jejich přednášky,...ale už jsem si prohlédla jejich stránky a určitě oslovím p. ředitelku a nějakou radu.


Žádné komentáře:

Okomentovat