pátek 31. října 2014

Geniální Dominik

........dokonce až tak, že dle slov p. učitele, který samozřejmě nechce snižovat kvalitu všech dr., ke kterým chodíme, Dominik všechny odborníky obelhal a nemá žádnou poruchu koncentrace a pozornosti. Protože si musí něco z hodin pamatovat, když nepíše do sešitů, neučí se,....ale testy, písemky a zkoušení má vždy kolem 3. Mé argumenty, že není "blbý", že spoustu věcí umí "obkecat", že nemůže čekat, že vůbec nic nenapíše,.... navíc, kdyby poruchu neměl, že by měl úplně v pohodě, dle testů od odborníků samé 1. Navíc, během testování jsou "face to face" a Dominik netuší, že to, že se snaží např. seřadit čísla, není cílem testu, ale to, zda se u toho vrtí, třepe, maluje někde vedle, nedokončí, protože zapomene, co má dělat,.... snad jsme ho přesvědčila. Jen m to přijde postavené na hlavu,...loni měl téměř ze všech hlavních předmětů 4, letos to vypadá mnohem lépe a místo toho, aby ho za to pochválili, tak v tom zase vidí negativum. Na zprávu z PPP se prý někdy podívají a já mám být konečně důsledná, protože s nimi nespolupracuji a neplním, na čem jsme se dohodli. Opět jsem se musela hájit,......vůbec se nedivím, že Dominik už se ani nesnaží,...cokoliv pozitivního udělá , zapadne hluboko v zapomnění, jelikož opět neměl sešit, opět neměl DÚ, .....
Prý proč nenapíšete, zda má Dominik úkol, zda nemá udělat referát, jak ve škole pracuje.... na otázku, jak mám vědět, že něco má udělat, nebo zda mám psát všem a ujišťovat se pro jistotu z hodiny na hodinu? Na otázku zda by byl problém, když uvidí, že dvě hodny nemá sešit, nebo že nedonesl úkol/nabídku, ať mi to pošlou meilem dopředu jsem se už ani neodvážila vyslovit/ ať mi to napíši, tak odpověď byla, že to by museli sednout denně k pc.

Takže můj závěr, když chtějí boj, mají ho mít. Budu jim denně psát, co si Dominik bere do školy/on totiž, když nemá něco v pořádku, což já nezjistím, tak přede mnou to do tašky dá, ale ve škole nevytáhne/, co udělal za úkol a co se učil. Já si tu práci s tím dám.

Tak jsem se zase vypsala, a to je tak 1/10 z toho, co vše bylo. Přiznám se, že jsem si říkala, proč jsem neposlechla psycholožku a z PPP, že do školy, kvůli těmto věcem nemám vůbec chodit. To, že nepíše sešity je přeci jeho problém, on má pak horší známky, protože ne vždy se učí jen z učebnice, když nemá úkol, mají mu dát 5,...

Žádné komentáře:

Okomentovat