úterý 21. října 2014

Blansko Senior centrum

Tak tam jsme měli namířeno dnes, zaměstnavatel nejen mi, umožnil v zařízení plné oceněními, o které mi teprve jako nové zařízení bojujeme, stáž.
A musím přiznat, že na oddělení, kde jsem byla já, to bylo opravdu úžasné. Do takového zařízení si dovedu v klidu umístit  své milé blízké/opravdu jen v případě potřeby,...rodiče a prarodiče, nebojte se, dokud to zvládneme, nic takového nebude/.
Nechápu, že mají např. ocenění kvality, možná to zní, že se popírám, ale nedodržují vše dle standardů, ale chovají se lidsky!!! Což je pro mne víc.
Když jsem se zmínila v práci u oběda, že se mi líbilo, že jídlo porcovali dle toho, jak si který uživatel přál,....zavalila mne lavina: co nutrice, všichni mají mít stejnou porci, všichni platí stejně!
Na dotaz, že když jeden sní a řekne, že ani dnes opravdu sní jen jeden kopeček kaše a porce je dva, tak ten druh kopeček zůstane na talíři a pak někde v odpadu, ale tam ten druhý dají jinému, kterému 2 kopečky nestačí, jestli jim to přijde lepší, odpověděli, porce je prostě porce a my ji mu na ten talíř musíme dát. Kdyby toto tvrdily jen ekonomky,....beru, je to jejich práce, ale že i PPOP a ÚS,...to mi hlava nebere. Jak je to u nás? Přijede finesa, v tabletách jsou přesné porce a hotovo,...
Vím, může porcování jídla PPOP vést ke krádežím jídla, ale tomu se stejně nikdy nezabrání, je to v lidech.
Přístup byl tam opravdu příjemný, žádný zvýšený hlas, důrazný tón, vše řečeno v klidu, klidně i 100X, byla jsem na oddělení pro onemocnění Alzheimerem, těžkou demencí,..... vše se pěkně prolénalo, jako doma.
Byly tam i mínusy,.....ale ty se týkaly péče o zaměstnance, péče o seniory, aspoň dle toho, co jsem za jednu směnu viděla, byla skvělá!

Žádné komentáře:

Okomentovat